måndag 28 februari 2011

PIP! =O)

Det underbara sms:t från cdon, mina böcker från bokrean har kommit!!!! =O)

I år har följande böcker inhandlats:
1,2,3: räkna med Ernie
Pop-up-fakta Djungel-djur
Barnböcker som bidrar till lärande är ju toppen!
Jag hoppas jag får nytta av dessa, antingen i skolan eller som present =O)

Hypnotisören
Häxan från Portobello
Båda ska vara ljudböcker och jag tänkte det är bra att ha så jag kan börja ta upp promenader igen, jag måste komma igång och röra mig!
Så våren, du är efterlängtad och välkommen nu! ;O)

Ondskans tecken
Vargens lya
Två böcker i Jarastavens vandring, del 2 och en mycket senare del-den senare delen var mycket billigare så jag hoppas biblioteket har resterande =O)

Självkänsla på jobbet
Jag tänkte att det kunde vara en bra bok om hur man ger sig själv cred och energi =O)
Genom att själv ha en bra självkänsla så tänker jag att man kan spridda den till sina elever och sina fina medarbetare, vi får se =O)

Utöver dessa som jag beställt från cdon, har jag dessutom handlat boken
"Halv åtta hos mig" och "Massage på tio minuter".
Nya recept och en snabbkurs i hur man ska släppa loss energier i kroppen med beröring är ju inte helt fel!

Lite ledsen är jag dock att boken "Konsten att teckna" var slut.
Jag hade gärna velat ha den och försökt utveckla mig i mitt tecknande (alltså, tecknande som i att rita denna gång ;O)
Men, den går säkert att få tag i längre fram och senare.

Nu måste jag verkligen sortera tvätt, och självklar försöka hinna hämta mina böcker! =O)

2 kommentarer:

  1. Oj vad böcker du fått köpt, va roligt!!
    Nu har du att läsa, ingen risk att du bli uttråkad på sportlovet då i alla fall! :P

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du hittat till mig och gillade fotot :) Bakningen står och jäser nu så vi får se hur den blir, spännande! Men det ska nog kunna bli gott fredagsfika idag :) Trevlig helg!

    SvaraRadera