måndag 14 februari 2011

Hurra, hurra, hurra till syster T

Profile picture
Hurra, hurra, hurra!
Fina syster T blir 30år idag!!!
Bilden lånad från hennes egen blogg

Hon firades rejält på en kryssning med Birka Paradise i lördags och det var riktigt längesen som jag hade SÅ roligt!
Tack för en fin fest! och jag hoppas du känner dig så speciell som du är för mig! *love*
Det togs en massa kort och kanske orkar jag lägga upp några lite senare, eller snarare vid ett annat tillfälle ;O)
just nu så känner jag av att jag inte sov nästan någonting i helgen och har jobbat hela dagen idag.
SÅ därför blir det ett kort inlägg där jag skriver
GRATTIS FINA UNDERBARA syster T!

Och till sist så passar jag på att önska er alla en FANTASTISK alla hjärtans dag!

2 kommentarer:

  1. Låter som ni har haft det riktigt bra.
    Hoppas du har haft en riktigt härlig alla hjärtans dag :)

    SvaraRadera
  2. Kul med kryssning! Älskar kryssningar men var riktigt längesedan jag var på en!
    Hoppas ni hade kul! :)

    SvaraRadera