torsdag 3 februari 2011

Min profil =O)

Insåg att det var dags att uppdatera min profil!
Jag är inte längre lärarstudent som drömmer om att bli lärare i särskolan.
Jag har förvisso inte fått ut min examen ännu, och jag hoppas verkligen jag får ut den, men jag har redan mitt jobb.
Jag arbetar som lärare i särskolan.
Jag lever min dröm! *lycka*

Om jag inte redan hade 100% boostat mig själv idag, så hade jag nog valt att boosta mig för att jag förverkligat min dröm.
Och att jag orkat kämpat för att komma dit.

Passade även på att byta foto till ett från förra sommaren och semestern på Teneriffa!

3 kommentarer:

  1. Du har varit så enormt duktig! Jag är så stolt över dig. Äntligen....

    SvaraRadera
  2. Ja ibland glömmer man bort att uppdatera. Skönt att du får leva din dröm :)

    SvaraRadera