onsdag 2 februari 2011

100% egoboost, dag 2

Jag får en egoboost av att komma in här och få läsa så mycket fina kommentarer, tack snälla ni!

Nyss hemkommen från gymmet =O)
Det känns ju så bra när jag väl varit där så nu ska jag bara försöka vara lite trevligare mot min sambo när han är så snäll och lyckas övertala mig att kommaiväg till gymmet...
Jag vill ju egentligen, men det är som att jag måste få säga emot?
Och det TAR EMOT!
För jag är så trött på kvällarna...
Jobba, laga mat, diska och då blir det inte mycket energi kvar...
Fast man får ju mer energi och positiva endorfiner av att träna?!

Men nu ska jag inte fastna utan gå vidare till utmaningen "100% egoboost". (se tidigare inlägg)
Idag ger jag mig en STOR klapp på axeln för att jag sprang 3km på 18,26 min!
Bästa tiden hittills, duktiga jag! =O)

Men nu är det redan dags att borsta tänderna och krypa till sängs.
Vad ger DU DIG SJÄLV en klapp på axeln idag för?

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det roligt att se att någon läser det man skriver, att få feedback är en bra egoboost. Och GUUUUUD vad du är duktig, jag skulle nog inte orka springa 100m även om jag inte var gravid ;)

    Min klapp idag blir att jag tog mig tid till att vila fast än Clara var vaken. Hon var givetvis med sin pappa annars hade jag inte vilat :P

    SvaraRadera
  2. Va duktigt du är!! Riktigt bra tid, får du utmana dig själv nästa gång på gymmet och slå tiden igen! :)

    SvaraRadera