torsdag 17 februari 2011

Mycket som är bra!

Det fungerade! Jag kom iväg ;O)
För första gången tränade jag bland en massa människor själv, och det var lite jobbigt och kändes pinsamt, men ändrade jag mig och bestämde mig för att
"nej, de vet inte vad jag har fått för övningar att göra eller om jag gör de rätt och FAKTISKT det viktigaste är väl att man gör något"
Bry mig mindre om vad andra tycker och bry mig mer om mig själv är nu mitt fokus med min träning!

20minuter löpning, 3km blev resultatet
Sen blev det träningspass ála väggen

Nu gäller det att hålla denna goda vana och verkligen se till att använda kortet jag köpt.
Om jag tränar minst två gånger i veckan så kostar varje pass ca 40kr.
Det är ändå väl spenderade 40kr och då känns inte medlemskapet så dyrt!

Efter gymmandet så gled jag in på affären för att handla till morgondagens fredagsmys och middag, och då kunde jag inte motstå, jag unna mig själv en Risifrutti -jag tycker det är lite dyrt med 9kr och köper det alltså inte så ofta, men jises VAD gott det var!

Sen gäller det även att ta NYA tag då det gäller kosten igen, när det är så mycket fint som händer i februari så slinker man lätt av vägen man har tänkt sig ta...

Men nu, nu ska jag titta på Plus på SVT1.
Jag gillar det =O)
Tror jag gillar det mest för att Charlie och Mattias är med, och för att det handlar om sparande och pengar till viss del!
Jag tycker det är så roligt och intressant, med hur man kan göra och så.
Gillar programmet lyxfällan på tv3 också! Det ska ha premiär nästa torsdag! =O)

Något jag gillar mycket också, är att BOKREAN startar nästa vecka!!!!
Ska du köpa några böcker? Har du något tips på en bok man bara MÅSTE läsa!!!?

Just nu är det alltså MYCKET som är bra,
kan det månne tro vara endorfiner från träningen?
=O)

7 kommentarer:

  1. Oh va härligt att höra att det är mycket som är bra, det är ju precis så det ska vara.
    Tack för din omtanke, din sambo hade/har helt rätt jag är väldigt trött just nu. Jag ska försöka hålla er läsare uppdaterade och även hinna gå in och hålla mig uppdaterad inne hos er :) Tack söta för omtanken än en gång

    SvaraRadera
  2. Åh va duktigt du var som kom iväg till träningen helt själv, kämpa på!!! :)
    Mmm visst är Risifrutti gott, älskar sylten som är med där i, sååå god.

    Har du inte läst Sophie Kinsella böckerna måste du göra det, lätsamma och roliga. Hon skriver även böcker under sitt riktiga namn Madelien Wickham (om jag kommer ihåg rätt) som också är jättebra. Vet dock inte om dom går att få tag på i Sverige, jag har köpt mina i England. Alla hennes böcker är såklart bättre på engelska eftersom den "tappar" lite av roliga i översättningen men helt underbara böcker!! :)

    Vad har du själv för favvisar!?

    SvaraRadera
  3. Jo visst har jag hamstrar, dvärghamstrar. Nio stycken för att vara exakt. Teo kom hem och överraskade mig med två förra sommaren. Överraskad blev jag igen när det kom sju små bebisar...! Vilket misstag av djuraffären! Har fortfarande alla kvar men ska försöka bli av med några av dom...nio är lite mycket!

    SvaraRadera
  4. Duktig du är som kom iväg!! Den bästa träningen är ju den som blir av =)

    SvaraRadera
  5. Visst har du väl fått mina kommentarer, har varit inne och kollat om de kommit upp men inte sett något så jag hoppas att du får det :)

    SvaraRadera
  6. Åh vad duktig du är!

    SvaraRadera
  7. Bra jobbat med träningen tjejen!!!

    SvaraRadera