torsdag 11 februari 2010

Vad som snurrar inne på kontoret just nu =O)

Jag blev lite besviken på Jillian spelet...
Körde fem olika övningar igår, hälften förstod jag inte och andra hälften kändes bara töntiga och inte som någon träning alls.
Sambon fick som vanligt möta mitt sura jag, eftersom jag blev så besviken, men SÅ söt som han är så menade han på att jag ska se att det blir bättre när jag väl kommer in i det *ler*

Imorgon fyller syster J 30 år! Hurra, Hurra, Hurra!!! =O)
Jag har inte hunnit fixa det sista på presenten och inte inför "Aktiviteterna" som jag och syster T ska ha på hennes "Pretty in pink party" , så varför sitter jag då och bloggar?

Dessutom måste jag fylla i papprena som jag ska ha underskrift på imorgon, sista dagen på praktiken =O(
SÅ varför sitter jag då och bloggar?

Jag hittade min dagbok idag, har inte skrivit i den sen oktober förra året och den hade bara en sida kvar. Insåg att jag tycker det är tråkigt att jag lagt av med det. Så jag fyllde sista sidan och började sedan på en ny, det kändes riktigt bra.
Det är faktiskt rätt roligt med dagböcker (men den sista, den innehöll 5år för jag skrev så sällan!) *skrattar*

Jag städade lite under vårat glasbord i vardagsrummet idag (det blir så när man har mycket att göra) och där hittade jag dagboken. Vidare en massa tidningar som jag tänkte att sambon ska få gå igenom sen, och se ifall han kommerihåg varför han sparat dem och om han kan spara dem på någon annan plats :O)
Själv borde jag göra detsamma, jag har en HEEEL drös med vikttidningar av olika sorter,
I MASSOR! Ett tag kanske jag trodde jag skulle kunna gå ner i vikt av att bara köpa tidningarna? *Skrattar*
Jag tänkte iaf titta igenom dem och se ifall jag skulle kunna testa någon ny grej.
Viktväktarna fungerar, men jag har inte disciplinen till att följa metoden längre och då tänker jag att det kanske skulle gå bättre med en annan metod?
Fast det är sååå mycket fisk i alla sätt *blä*

Det är väl det som snurrar i kontoret just nu (det och att jag verkligen VERKLIGEN borde kunna ha sötsaker hemma utan att det ska innebära att jag ska äta tomt i varje burk!
SUCK på mig själv!)

Avslutningsvis, åt ett litet chokladhjärta igår (som jag fick av Teaterapa) och i hjärtat kunde jag läsa ett vackert budskap som jag vill dela med mig till er;
"Your eyes are lights in the dark...and i won't loose my way"

Hoppas ni har en riktigt fin helg, det kommer jag ha för i helgen eller på helgen så är det ju faktiskt mina underbara systrars födelsedagar! =O)

2 kommentarer:

  1. Absolut,du har så rätt så,ska inte vara för hård mot mig själv.Har inte hunnnit göra matplaneringen som jag skrev att jag skulle göra,åkte på att jobba igen så..fixar det i helgen:) men jag lägger nog upp bilder och recept vart efter jag lagat ett recept,för att se först om det var ngt bra recept.
    Ha en toppen helg nu !

    SvaraRadera
  2. Störigt att Jillians spel inte va bra, om det är nån som borde kunna utforma ett sånt så är det ju hon tycker man...
    Jag är också helt värdelös med vikten, men det kommer säkert en dag när man tar tag i det på riktigt igen. Så i väntan på den dagen tar jag ett kex till =)

    SvaraRadera