tisdag 23 februari 2010

För Guds skull!

Det är ju bokrea den 25 och många har redan tjuvstartat...
Alltså frossar jag i att öppna massa flikar inne på bokus.com och tittar och läser och funderar, nu ska det shoppas en hel del böcker! =O)
Dessvärre får jag nog stänga ner flikar eftersom och begränsa mitt inköpande, för jag har inte ekonomin, men då kan man sätta upp dem på en önskelista istället.
I LOVE IT!
Måste fortsätta och lägga till och dra ifrån listan nu :O)

Plus Listan idag
Bokrean så klart!
Äpple, just nu är jag inne på röda äpplen *mm* Glömmer hur gott det är med äpplen.
Margit Sandemos böcker Sagan om Isfolket, tack för att du skrivit den serien och för att den är så toppen att man "lite glömmer" den långa restiden!

Minus Listan idag
Att det tar sjukt långt tid att ta sig till o från skolan, vilket gör att det inte blir tid över till annat än att transporterande
Tomt i plånnbok och på kontot och mars ser inte ut att bli så ljus på ekonomi fronten...

Ska du handla på bokrean?
Har du hittat något riktigt fynd som du tänkt skämma bort dig med i bokväg?=O)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar