tisdag 23 februari 2010

Bokreans nedbantning

Ja, det började på nästan 1300 men tillsist bantade jag ner notan till 520kr.
Känns bra, och ska bli roligt med lite fräscht att läsa.
Fast då måste jag ju hinna läsa klart Isfolket först (9 böcker kvar!),
och sen har jag ju länge varit sugen på "Ett rikare liv" som jag köpte för längesen...
Kanske skulle behöva göra en boklista?;)

Men majoriteten av böckerna är ändå tänkta som presenter till syskonbarnen, får se när de ska ges, och ni som läser bloggen skvallra inte till dem =O)

Läsning är bra för språkutvecklingen =O)

1 kommentar:

  1. Halloj! Jag har faktistk glömt att det är bokrea, men den måste jag ju kolla in!
    Några pysselböcker och biografier kan jag säkert hitta :)
    Har du provat att baka brödet än?
    Kramar Johanna

    SvaraRadera