onsdag 10 februari 2010

26årsdagen-vilken dag!

Vaknade imorse och kände mig rätt trött, men piggnade till mig när sambon kom med presenter :)
Titta vad jag fick!!! =)

Sen blev det praktik och en massa meddelande på telefonsvararen. Den enda som var tillräcklig snabb så var det mamma, hon hann ringa innan jag börja =)


Trevligt vid dörren idag, en vacker bukett från syster J med familj och pappa och yve, riktigt vacker i fina vasen som jag fick förra året i present av Sambons föräldrar =)




Ett kort från pappa och yve också, riktigt sött.
Men jag tror inte det slår den underbara ängla nallen jag fick med ett fint litet kort från Turkas! Du anar inte hur glad jag blev!!!=)

Sen flöt dagen på med sms o telefonsamtal.
Bakade lite och diskade mer...
Har inte provat Jillian ännu men kan tänka mig att det kommer bli fantastiskt!!!

Som att inte det räckte med presenter från sambon, så kom han hem och bjöd ut mig på middag. (min outfit på bild)

Jag tog bruchetta, biff plankstek och ett glas vitt -suuupergott!

MEN det räckte inte med det heller, han hade letat efter en klocka till mig (som jag sagt vid något tillfälle att jag skulle vilja ha) men han hittade inte någon som han tyckte var fin, så istället skrev han ett kort att jag får välja en som han betalar.

Herre Gud så jag blivit bortskämd på min 26årsdag =OD

Nu kommer snart hans föräldrar upp på fika, och vi bara undrar hur vi ska orka fika...
Fast ska jag vara ärlig, så är det aldrig för fullt hos mig för att få ner lite sötsaker ;O)

26år. När blev jag det? Tänker fortfarande att jag är någonstans mellan 20-23 då någon frågar *skrattar* När växer man ikapp sin egentliga ålder?

Hoppas ni haft en lika underbar dag som mig :O)

2 kommentarer:

  1. Grattis än en gång.
    Vilka presenter du fick, nu får man akta sig för dig.... :)
    du va väldigt söt på bilden, fast d e du ju alltid....

    ha en fortsatt trevlig kväll å hoppas du fick ner lite fika iaf.
    kramar fr oss

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du blir motiverad och jätte kul att du fäljer min blogg,kom gärna med tips om vad du vill att jag ska skriva om !
    Grattis på födelsedagen :)
    Hoppas du haft en toppen dag/kväll !

    SvaraRadera