torsdag 18 februari 2010

Precis när jag

trodde att jag kunde andas igen så täpper det ihop i näsborren.
Hela dagen har det pendlat mellan borrarna. NEDRANS förkylning!

Har precis smakat nya Loka kursbär päron.
Den smakar helt okej, påminner lite om piggelin i smaken.
Däremot så luktar den mycket mer krusbär än den smakar så det var lite snopet.
FAST godast är ändå Loka Päron.

Annars har jag inte så mycket mer att rapportera idag, förutom att jag för första gången i min utbildning stött på problemet att jag vette TUSAN hur jag ska få plats med allt jag har kvar att skriva i examinationsarbetet!
VI har fått 4-5 sidor på oss, och jag brukar vara den som håller mig inom ramarna +att jag ofta skriver "för lite" (vilket iofs är märkligt när limiten är max 4-5 sidor, då betyder det ju inte att 3 ½ är för lite?ändå har jag fått det som kommentar) men nu är problemet det att jag har SÅ mycket kvar att skriva och har REDAN skrivit fyra fulla.
Hur ska det gå?
Ämnet kommunikation är så spännande! =O)
Hoppas min lärare ser hur mycket tid, kraft och energi jag har lagt och lägger ner på detta arbete.

Men som sagt, nu är det dags att fylla sista sidan också.
och det kanske inte låter så mycket, med oboy vad det tar tid att skriva arbeten.

undertecknat
Studier,studier,studier och en jätteförkyld näsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar