tisdag 1 maj 2012

Valborg och första maj

Ja,igår åkte vi hem till sambons föräldrar. Vi blev bjudna på god mat och sen gick vi en sväng bland lotteri och chokladhjul. Till min stora glädje vann vi en ask nobless och en tiger från wwf:-)
Efter det blev det fika och sen traditionellt tittande på kasa,lyssna till vårsång och kika på fyrverkerier.
Det är en fin tradition med sista april tycker jag!

Idag har det varit en ljuvlig första maj, extra lyx att få lite ledigt tillsammans. Handla,plocka lite och så hade vi så kul att få middags besök!!! Inte ofta man får hem sin mamma och systrar till en,så vi dukade fint och jag njöt verkligen av att ha de här!
Kan inte minnas sist vi var allihop, fina familjen<3
Lite festligt att få fixa och dona oxå, så här såg det ut när vi väntade gästerna:-D

Imorgon är det jobbar time igen,men om jag ska vara ärlig så hade jag gärna varit ledig lite till med fina sambon<3


2 kommentarer:

  1. Å va blev det för god paj?! Vilka mysiga dagar ni har haft med familjerna! :)
    Tur att det bara är två dagar kvar sen är det helg igen!!!

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med ledighet, duka fint, god mat, släkt och vänner=)) Inte blir det sämre av att solen bestämt sej för att gästa oss;)

    SvaraRadera