fredag 4 maj 2012

Hoppsan!

Va dålig jag är!
Här frestar jag er som läser med att jag har en JÄTTESTOR hemlighet och sen så skriver jag bara massa vardagligt strunt och glömmer att berätta min JÄTTESTORA hemlighet.
Tänk om jag skulle göra det igen nu? Bara skriva om min JÄTTESTORA hemlighet och sen inte skriva om den? ;)

Nä, här kommer den!
VI HAR KÖPT HUS!!!
Jag ska flytta till hus!!!
Det känns ofattbart, 2012 kommer verkligen bli ett minnesvärt år!
Vi ska ha tillökning i vår tvåsamhet och så tar vi nästa stora steg och flyttar till hus.
Jag har velat bo i hus så länge, det och att skaffa barn har varit två SÅ STORA drömmar.
Tänk att de nu blir verklighet!!!
Jag är så lycklig att jag nästan gråter (kan ju vara hormonerna också, för det är lätt att gråta nu för tiden)

SÅ nu ska vi flytta igen!
Det blir till att packa i sommar men sen får vi hoppas att vi inte behöver packa o flytta någon mer sommar =)

Huset då?
Jo, det är stort men känns ändå lite litet,
det är vackert vitt puts/tegel nertill och mörkt trä.
EN GIGANTISK trädgård.
Nära till kommunikationer, och inte så mycket längre bort från min jobb än vad jag har idag.
Det finns en eldstad och det är ett stort utrymme för matsalsbord.
Det finns bastu o garage.
Det är 4sovrum och 1 vardagsrum.
Köket är ganska smalt men väldigt fint.
Och huset snurrar i huvudet massor...
Det och suget efter att få handla möbler...
Och så tänker jag mycket på vårt lilla hjärtas rum, jag tror jag hamnat i det där som man läst om "gravida som vill bygga nästen"
DET ÄR PERFEKT, det MEST PERFEKTA HUSET SOM GJORTS tror jag faktiskt!;)


SÅ nu kommer det nog bli lite mer möbel och husprat ute på bloggen,
Barnpratet eller snarare gradviditetspratet kommer nog att fortsätta det med =)
Helt plötsligt känns det som att jag skulle "ässa" de där fåniga "vuxenpoäng" testerna som florerar =)

IMORGON däremot, då kommer jag nog att bli ungefär 15 igen -eller iallafall resa "tillbaka 10år i tiden".
Det är nämligen så att fina E och AskuruM kommer imorgon!!!
Bjöd in mitt gamla tjejgäng men dessvärre verkade jag valt en lite oläglig helg, många kunde inte, endel svarade inte så några kanske missat inbjudan?
Men som sagt E och AskuruM kunde och det ska bli så roligt!
Ofta när vi ses så tenderar vi att resa "tillbaka 10år" till vår turkietresa, första resan utomlands med bara vännerna...
Ska leta fram albumet så vi får retas och skratta så där härligt gott tillsammans som bara vänner kan,
KÄRLEK! <3

Men nu, nu ska jag avrunda inlägget -lilla hjärtat gillar inte hållningen jag har framför datorn.
Och jag, jag gillar inte att titta på hockey så jag hoppas verkligen att någon vill spela wordfeud ;)

HA en underbar helg!

1 kommentar:

  1. Grattis!! va kul att flytta till hus!! :) Förstår att du är lycklig nu! Ser fram emot hus prat..

    SvaraRadera