måndag 28 maj 2012

Morsdag


Min underbara mamma, bilden är från när vi var på kryssning och Arvingarna spela (datumet är tokfel, efter att jag tappade kameran kvällen innan och inte såg att datumet ändrades)

Igår var det morsdag här i Sverige, men jag skriver ändå grattis till och om min underbara mamma idag, för trots allt så är hon ju mamma 365dagar om året =)

Min mamma gör allt för sina barn, mig och mina syskon.
Hon ställer alltid upp och har alltid tid att lyssna, hon sätter alltid alla andra före sig själv -vilket inte alltid är av godo mor lilla men likväl är vi tacksamma för det! ;)
Hon kan umgås med alla, hon är lättsam, rolig och skrattar mycket.
När hon blir arg så hoppas man verkligen att det inte är "en själv" hon är arg på!
Hon snarkar så att väggarna darrar men har ändå öga som en hök och kommer upp när man ramlat in på natten, då lyssnar hon på vad som hänt och rostar mackor med ost på.
Hon gör de bästa pannkakorna och äggmackorna, själv förstår jag inte HUR man kan lyckas att få äggulan rinnande varje gång!
Hon säger "hästift" istället för häftstift och lagrar på roliga historier att berätta när vi ses halva släkten.
Hon älskar att dansa och Steven Francis är hennes idol.
Hon önskar att hon skulle vinna massa pengar och då skulle vi hela familjen åka till Turkiet, Alanya varje år som är hennes favoritplats på jorden.

Hon är verkligen en klippa och det är få förunnat att ens mamma även är en bästa vän!
Jag älskar dig mamma och jag hoppas innerligt att jag kommer bli en lika fin mamma för mina barn som du är för oss! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar