fredag 25 maj 2012

Så börjar helgen

Jag har haft en underbar start på helgen, min fina vän turkas var här med sin familj och jag fick träffa hennes son som blivit så stor!!!
Jag fick oxå se hennes fina gravidmage,tänk att vi ska ha barn samma år!!!<3

Det blev kaffe,prat om framtiden och då mycket om vårt fina hus!
Bara att prata om det gjorde att jag känner mig som en seriefigur,visst ser ni alla drömbubblor runt mig?;-)
'Annan:'vi får tillträde till huset 2juli men när flytten blir av är ännu inte klarlagt eftersom vi måste ha hjälp plus att sambon jobbar...

Fika i solen med goda vänner,det är jag inte bortskämd med så verkligen en god start på helgen:-)

Dessvärre ligger jag på soffan nu och är ganska trött,ryggen värker sjutton men vårt lilla hjärta är lugn:-)
Besöket hos doktorn i onsdags gick väl bra...det beror på hur man ser det?
Jag blir sjukskriven terminen ut.
Ska till sjukgymnast och doktorn rekommendera att jag ska kolla upp gravidyoga eller Pilates.
Och hon betona att det är jätteviktigt att jag kommer igång och tränar,annars kan det bli kryckor och värre ändå-rullstol!!!
Det som är bra med sjukskrivningen är att jag regelbundet kan lägga mig och vila ryggen när det blir som jobbigast och gör ondast, det är ju svårt att göra när man jobbar....
Dåligt att bli sjukskriven är att jag missar sista två veckorna med min underbara klass! Klassresan och annat skoj:-(
Men jag ska iaf åka på skolavslutningen men inte jobba då....
Frågan är hur man ska klara att 'vara hemma',känns inte så roligt...

Men vad hände nu!?
Vilket gnäll,jag som började så positivt!;-)
Låt oss avsluta positivt igen;-)
Helgen betyder kalas för sambons mamma fyller år, det ska grillas och umgås och säkert ska vi njuta ute av solen! Tror ni sommaren kommit?törs vi hoppas?;-)

Hur som helst, så hoppas jag du får en kanonhelg!<3

1 kommentar:

  1. Hittade dig på bloglovin igår, perfekt!! Visste inte att du hade de, är mycket enklare att följa bloggar så tycker jag! :)

    Asså det blev sjukskrivning, blir nog bäst så eftersom du inte verkar haft det helt lätt men förstår att du vill vara med dom sista veckorna!

    Åh får ni tillträde till huset så snart, spännande! :) Förstår att du längtar nu, gissar att du redan börjat planera allt i huvudet!! :D

    Ha en supertrevlig helg, fast det låter det som ni kommer få! Kram!

    SvaraRadera