onsdag 23 maj 2012

Vår trädgård

Vi besökte de förra ägarna igår kväll i vårt hus.
De är ett så himla fint och omtänksamt par som ägt huset innan oss.
Hon klippte ihop en vacker bukett från trädgården till mig att ta med hem, titta!!!

Mitt lilla hjärta verkar ha bytt rytm idag, det har varit lugn hela morgonen och jag började fundera, men så somnade jag på soffan vid ett och vaknade vid två och nu mellan två och fyra så är grejomanen igång igen! <3

Ryggen har varit mycket bättre idag, fast idag har jag ju bara legat ner nästintill hela dagen...
Vi får se vad doktorn säger, men min tanke är att jag ska jobba imorgon, gillar inte och har riktigt dåligt samvete över att vara hemma...
Men vårt lilla hjärta går före jobbet,så är det.

Hoppas du har en fin onsdag!


2 kommentarer:

  1. Superfin trädgård verkar det som! När flyttar ni egentligen?

    SvaraRadera
  2. vilken söt liten tant och va fin buketten va! :)

    SvaraRadera