tisdag 8 maj 2012

Två veckors frist

Med de tog slut igår på jobbet,illamåendet är tillbaka och det har fortsatt idag.
Kroppsligt och mentalt är jag helt slut,så jag valde att följa barnmorskansråd-idag iaf.

Var dit igår och hon konstatera att jag har lågt blodtryck,skicka mig för prover på labb någon dag så fort som möjligt eftersom jag fortfarande kräks och så rekommendera hon mig att vara hemma en vecka...
Att vara hemma en vecka,känns inte som att det går men idag gick det inte att komma iväg till jobbet ens och det känns som att bara ligga på soffan tar energi...
Oj,vilket muntert inlägg;-)
Nu vänder vi på myntet,
Jag är otroligt glad över livet som finns i mig och just nu börjar lilla hjärtat greja massor igen-riktigt aktiv!
En grejoman:-D
Varje gång jag känner vår lilla så fylls jag av en så överväldigande värme och kärlek, vårt barn:-)

Tänk att man kan må så dåligt men vara så lycklig på en och samma gång!

Hoppas du har en fantastisk tisdag!<3

2 kommentarer:

  1. Tycker allt du ska lyssna på din barnmorska, ta hand om hälsan för dig och ditt barn!
    Hoppas du känner dig lite bättre nu!

    SvaraRadera
  2. Mitt hinner inte skavas bort så mycket innan jag tagit bort det och målat om dom i en annan färg. Men när jag gör med stenar osv vill man ju att det ska sitta lite längre och då är det ett bra överlack som gäller. Fråga på Kicks eller Åhlens, kan vara värt att lägga lite pengar på. Annars har jag hört mycket bra om OPI att dom ska sitta som berget. Dom kostar ju lite och har inte provat dom själv men ska absolut göra det!

    SvaraRadera