onsdag 23 maj 2012

Egentligen

Ja,egentligen så älskar jag att laga mat och baka,matlagning och nya recept är en passion!
Men på senare tid har det blivit mycket äta ute,inte fel det heller men känns i plånboken.
Lusten för att laga mat har varit och är borta,om du ser den kan du väl skicka tillbaka den till mig?;-)

Idag är sambon iväg med sitt jobb och jag hade tänkt köpa foccacian jag är så förtjust i,men den var slut:-(
Det blev en bit paj ist.
Den var inte lika god men jag känner mig mätt iaf;-)

Hur gör du för att hitta motivationen i köket?


2 kommentarer:

  1. Ser gott ut på bild i alla fall!! :) Ja va gör man för att hitta motivation i köket...vet inte. Inte så värst ofta jag känner för att laga mat men what to do. Bara att ta sig i kragen helt enkelt!

    SvaraRadera
  2. Följer en hel drös med serier, tyvärr har många precis haft säsongsavslutning så nu vet jag inte var jag ska kolla på. Men NCIS, Criminal Minds, Pretty Little Liars (börjar i juni igen, YAY!), Cougar Town, The Mentalist, Modern Family, The Big Bang Theory, Rizzoli and Isle (börjar också i juni igen), New Girl. Tja finns säkert fler men dom jag kommer på nu! :P

    SvaraRadera