söndag 29 april 2012

Repotage

Ligger kvar i sängen en stund nu efter dagens andra frukost.
Vårt lilla hjärta håller på och grejar och jag längtar tills sambon ska kunna känna det oxå,det är ofattbart att ingen känner när det känns så otroligt mycket för mig?!

Läser i lärarnas tidning nr 8/12 och har precis läst reportaget om lärare som undervisar på sjukhus.
Känner att jag blir väldigt varm i hjärtat!
Jag känner mig oxå väldigt stolt över att själv vara lärare,tänk vilket otroligt viktigt yrke jag har och tänk vad man är viktig för alla härliga ungar.
Ja,varm i hjärtat och med världens bästa jobb,det är inte illa!:-)

Idag ska det bokas tvättid,insett att det var riktigt längesen då alla strumpor är slut!!!!
Och så ska vi straxt iväg och shoppa lite,nu behöver jag nya byxor för nu går det inte längre;-)

Hoppas du får en härlig söndag!
<3

2 kommentarer: