torsdag 12 april 2012

Sjukstuga

Frånvaro på bloggen beror på att vi hela veckan haft sjukstuga här hemma,men det passar väl ypperligt då jag har påsklov:-(
Stackars sambon har problem med hals och huvudvärk.
Och jag själv har nog allt?
Måste iaf försöka hinna med att göra alla iuper,blir lite stressad att det redan är torsdag!!!

Förutom att jag känner mig sjuk så har jag konstant illamående och ont i kroppen också...
Jag längtar tills jag ska få den där omtalade magiska känslan,den som många som varit gravida säger ska komma.
Fast mest längtar jag tills september!!!
Trots sjukstuga och jämna plågor (som sambon beskrev mig till sin kompis)så känner jag mig så tacksam och lycklig...

Nu ska jag spela wordfued,jag tröttnar aldrig!!! :-D

1 kommentar:

  1. Blir lätt så att bloggandet halkar efter när man är sjuk eller känner sig lite hängig. Hoppas ni båda mår bättre snart och njut av det sista av ditt påsklov nu :)

    SvaraRadera