torsdag 26 april 2012

Spricker!

Det är ett konstigt ordval kanske, för jag håller inte på att spricka på riktigt men lite.
Jag har en hemlighet.
EN STOR HEMLIGHET!!!Och jag vill inget annat än att tala om den, för alla.
Jag har tjuvstartat och talat om det för några...
Det föll sig så, men jag vill så GÄRNA tala om för alla och börja skriva om hemligheten.
Men jag måste vänta, tills hemligheten är helt klar.
Ifall att något skulle inträffa!

Nu kanske du som är ny läsare tror att jag är gravid, och det är jag så det är inte hemligt.
Det syns tom lite så det hade varit en svår hemlighet att hålla hemlig =)
Inte för att den här är lättare....Åh, jag är dålig på att hålla hemligheter hemliga!!!

Kryptisk i vanlig ordning =)
Någon som är nyfiken? ;)

Men nu, nu ska jag nog titta efter vad vi har för glass kvar i frysen (ÄTER VÄÄÄÄLDIGT MYCKET GLASS NU FÖR TIDEN) och så passa på att gnälla lite till till sambon att jag har så ont i kroppen.
Idag har jag nämligen väldigt ont i kroppen, det gillar jag inte! =S
Men det är väl bättre än illamåendet iallafall sa Li och försökte se det från den ljusa sidan ;)


4 kommentarer:

  1. ååå så nyfiken jag blev nu ju.. *fniss* Tack för dina härliga kommentarer! Vet att jag är dålig på att kommentera hos dig, trots att jag vill, men är ofta bökigt att göra genom mobilen med lösenors.

    SvaraRadera
  2. Nämen så där kryptisk får man inte vara :)

    SvaraRadera
  3. Åh spännande, nu blev jag ju med nyfiken!! Köpa hus? Gifta er? Å snurrar i huvudet...vad kan det vara, vad kan det vara?! TELL US!! :D

    SvaraRadera