lördag 21 april 2012

Här är en bild på 'oss'

Vi är nu i vecka 18+3 på barnmorskespråk och i vecka 19 på vanlig svenska;-)

Beräknad ankomst är 18september och jag är mycket,mycket lycklig!
<3

Tröjan är för övrigt från h&m och den skönaste,en riktig favorit:-)
Kortet är taget hemma hos min syster t,önskar jag hade lika fint på vår balkong...

Idag har vi inget direkt inbokat,känns ganska skönt för jag mår ganska illa igen...på något sätt kan jag inte tycka det är lika jobbigt som jag tyckte innan gårdagen,kanske för att jag fortfarande är på rosa moln efter ultra ljudet igår?
Det känns mer verkligt och värt det;-)

Hoppas du har en kanonfin lördag!


1 kommentar:

  1. En sån härlig liten bula du börjar få. Hoppas du snart kommer att få må bra. Och kunna njuta fullt ut av den underbara resan du är på väg genom :)

    SvaraRadera