lördag 14 april 2012

April april?

Allvarligt? Vad hände våren?

Väldigt trevligt hos en fd kollega igår, blev bjuden på supergod lunch och så pratade vi massor om att vara lärare. Skönt att få prata av sig med en likasinnad!:-)
Fredagsmyset fortsatte med pizza och sambon. Riktigt bra fredag!

Så vaknar man upp i vintern igen?
Har lite planer som ska sättas i verket och tre iuper kvar att göra, det känns som att tiden inte räcker till...
Mycket verkar vara på gång i magen också,igår när jag skulle sova så kändes det som att jag hade sockerdricka i höfterna och hela morgonen känns det som att något bubblar runt,som den där vattenkylaren på kontoret som jag beskrivit tidigare!:-)
Hur känns det när barnet sparkar?när börjar barn sparka?
Snurrar massor i huvudet!:-)

Men nu är det time för lunch:-)

2 kommentarer:

  1. Men allvarligt vad händer där uppe hos er SNÖ, nä det vill man ju inte ha nu. Vi har haft en härlig vårdag i min del av landet :) När Clara låg imagen kände jag första sparken runt v17, som en liten fisk som krockar med akvarieväggen :) Hon hade tendensen att sparka så det kittlades sjukt mycket. Charlie kände jag mycket tidigare och kraftigare, likväl innanför som utanför är han et riktigt yvigt kraftpaket :)
    Visst är det härligt :)

    SvaraRadera
  2. Här har våren också lurats några gånger, vet inte vad som hände gått, regningt och kallt. Närmar sig sakta slutet på april, nu borde det vara över 20 grader och sol! Vem snodde våren?

    SvaraRadera