måndag 23 april 2012

Oj! =)

Tar mig i kragen och kopplar in datorn och vad ni har bloggat mina bloggar som jag följer!
Hann inte ens med alla idag =)

Och vad NI har lämnat kommentarer! BLEV både väldigt GLAD och ÖVERRASKAD, TACK! =)
Ska ta mig lite tid och svara kort på en del tänkte jag (även fast jag helst vill stupa i säng)
Måste bara komma över att bloggen ändrat sitt utseende...

Först Ruth:
Vad kul att du lämnade en kommentar, tack för det!
Jag känner igen det där med att känna lycka över att vara gravid och vi sjunger nog mer (och falskt) än läser, men jag skulle vilja hitta något att läsa... Vi har gemensamt att älska Rolf Lidbergs bilder, de är fantastiska!!! =)

Bettan
Liten fisk som krockar med akvarievägg, vilken fin liknelse!
Men hos mig är det en överraskande dinosaurie som plötsligt grejar runt =)

Annan
Tack så mycket, det är mycket bättre nu även om jag fortfarande väntar på bokens "nu mår du inte dåligt och är harmonisk" ;)

Linda
På det fina halsbandet står det "Sometimes the heart sees what i inivisible to the eye"

Pia
Tack så mycket för dina kommentar! Kul att du lämnar avtryck och hoppas du kommer igång med ditt egna skrivande snart igen, kikar fortfarande in till dig då och då =)

Avslutningsvis, TACK alla som läser och kommenterar -det värmer och gör det ännu roligare att blogga även om jag mest gör det för min egen skull -att rensa lite på hjärnkontoret.

Men nu, nu ska jag sova!
Godnatt! <3

1 kommentar:

  1. Vilken fin text, i liked a lot!! :) Hade varit fint som tatuering...kanske blir en framtida sån här :)

    SvaraRadera