onsdag 22 juni 2011

Kort livstecken

Har äntligen gått på sommarlov!
Första dagen idag =)

Det firades med sovmorgon till halv tio och nu så har jag tänkt titta en massa på Roswell
(underbara AksuruM har köpt kompletta serien, så nu måste jag se ettan igen så jag kan se tvåan ÄNTLIGEN! =)

Sen och snart väntar dessutom midsommar med fina, fina vänner.
Tid med vänner gör mig oerhört glad.
Jag känner mig lite glad i själen just nu =)

Har alltså inte så mycket att rapportera eller bluddra om,
men ville iaf ge ett livstecken och önska alla som loggar in
GLAD MIDSOMMAR!!!


2 kommentarer:

  1. Glad Midsommar och njut av ditt sommarlov! :D

    SvaraRadera
  2. Åhh vad härligt det låter med sommarlov, jag längtar tillbaka till den tiden!

    Hoppas du haft en underbar midsommar :)själv har jag varit ute på svärföräldrarnas landställe *ler*, har haft en toppen helg =)

    Livstecken är alltid trevligt :) själv är jag usel på det just nu :(
    Njut av ledigheten!

    SvaraRadera