onsdag 8 juni 2011

2 år!

Det slår mig att idag så går min "prövotid" ut för körkortet,
jag har nu haft den där dyra plastbiten i två år.
Då kanske man kan pusta ut lite och slappna av när man kör?
Men å andra sidan, tror jag inte att det kommer bli någon skillnad
- jag kommer nog inte tycka om att köra bil mer för att prövotiden är slut.


Det slår mig också att förra året vid den här tiden så var jag med en av mina bästa vänner i Tunisien, fina AskuruM.
Jag önskar vi kunde vara iväg på en resa nu också.
Du&jag vännen, du och jag *kärlek*

Sambon ska ut och springa har han sagt...
Jag själv, försöker att inte låtsas om det dåligt samvetet när jag bestämmer mig för att låta tröttheten segra och fastna framför tv:n...

Nu, nu var det nog det sista inlägget för idag -om jag kan låta bli att blogga om absolut ingenting ;)
Kanske borde twittra istället? ;)

2 kommentarer:

  1. haha, du skulle inte få plats med allt du vill säga i ett litet twitter :)
    Det gör inget, ibland kommer mycket, ibland ingenting.. så kan det vara!

    SvaraRadera
  2. Oh Grattis!!

    Jag har körkort men tyvärr används det inte här i Greklandet då jag är väldigt tveksam till den grekiska trafiken utan automatväxlad bil! :P

    SvaraRadera