onsdag 8 juni 2011

är det sant?

Jag hörde för övrigt att man ska få tillbaka på skatten denna veckan (om man får tillbaka),
loggade in via skatteverket och jajamen!
denna månad kanske man inte blir så fattig ändå ;)

Fast jag tycker att det borde ha stått "när" man får pengarna också =)

Det är ju synd att jag inte nått mitt 72kg mål... då hade jag kunnat skicka efter Ghost Whisperer på en gång..
Men kanske får ta och lägga i en högre växel så jag når dit innan skattpengarna tar slut då? =)

Min sambo och jag har lite olika syn på det här med att få tillbaka på skatten.
Jag tycker det känns som att få lite extra och blir väldigt glad,
han blir väl också glad men menar att man kan ju också se på det som att man varit utan pengar man har rätt i för att de dragit för mycket...

Fast jag antar att egentligen ska man väl bara vara glad så länge man slipper ha en skuld och vara tvungen att betala tillbaka, eller?

Det var lite om pengar det =)
Egentligen borde jag väl ta och packa lite kartonger och inte bara surfa runt, men det är SÅ HIMLA VARMT här hemma...
Så jag surfar nog en stund till ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar