måndag 13 juni 2011

Motion!!!

Pinglan:
Nu låter du precis som min sambo =)
Men det är ju så att det är lite svårt att ta kort på sig själv i kläderna, därför fota jag de på golvet istället -för att inte tala om att det är jobbigt att knöla sig i dem för att bara posera *hihi*
Men jag kanske kan be någon av mina fina lärarkollegor ta kort på mig imorgon då de bestämmer vilken jag ska ha och lägger ut dem sen, det finns och kommer ju alltid fler tillfällen att ha fina klänningar på sig ;)

Gymkostnad 30maj - 30juni
89, 666666667/gng (3pass)

Dagens träningspass
19min löpning, 3km, average lutning 1,2% och average speed 9,6
5 minuter på den som ser ut som crosstrainer men som är som en skidmaskin?
1000m rodd, hjulet på 4:an, tiden oviss...

Utvärdering
Jag är så stolt att jag släpade mitt trötta soffpotatis *valfritt ord* till gymmet!
Men väl där så var armcykel och vanlig motionscykel out of order så jag fick minsann pröva på lite nya maskiner.
Mitten maskinen, som jag efter ett tag insåg inte var en crosstrainer var ju ingen höjdare och jag tror jag använde den fel också -men, men, det viktigaste är väl att man försöker? =)
Jag gillade rodden faktiskt!
Trodde inte jag skulle orka, för jag har försökt med en sån maskin en gång förr (högstadiet?) och har inte trevliga erfarenheter av det...
Men ryggen och armarna verkar gilla den redan (känner av lite muskler där som varit kanske lite oanvända?)

Konstaterande
Borde utöka tiden så jag får ihop 40min + som träning,
under 30 är ju okej för det är något men jag vill ha mer.
Men träningsprogrammet på väggen vill jag inte göra när det är så mycket folk...
Känner mig lite fånig...

MEN det positiva är ju att gymkortets kostnad verkar gå åt rätt håll- som planen var- nu gäller det att hålla juni ut!
Det känns nice,
välkomna HÄRLIGA ENDORFINER =)

2 kommentarer:

  1. Bts jobbat där. Men du måste komma över vad du vill eller inte vill göra när andra "tittar på". Det är nog ingen som tittar på dig, och du är ju där för din skull eller hur? :)
    Du har betalt för att göra det du behöver och vill.
    Kämpa på, 89 kronor är okej, men du kan bättre eller hur?! :)
    Kram
    /Annan

    SvaraRadera
  2. Heja dig!!!
    Vad du är duktig som tar dig iväg till ett gym. Här hos mig finns det inte alltid tid till att ta sig till nått gym. Istället blev det ett pass här hemma, det funkar det med. Kämpa på snart är gym kortet lika med gratis :)

    Tack för alla dina fina kommentarer inne hos mig blir så glad av dem. Önskar att jag hade tid så att jag kunde kommentera lika ofta.

    SvaraRadera