söndag 5 juni 2011

Skor!!!

Jag bara ÄLSKAR skor!
Jag går i mina skor tills de faller sönder, och jag blir väldigt ledsen när favoritskorna sjunger på sista refrängen och vägrar ge upp dem!
Men det är svårt att hitta skor...
Jises vad jag har svårt att hitta skor!
SÅ gick vi in på Skopunkten idag.
Inte nog med att jag hittade skor som var nedsatta till att bara kosta 149kr/par utan jag fick dessutom ett par gratis för att jag köpte tre!
Och ännu bättre är att jag hade ett presentkort där så dessa underbara, fina skor kostade mig ingenting!
Det kallar jag ett bra köp =)

Så jag ville bara glida in och visa er vilka fina skor jag köpt.
Dessutom känner jag mig extra fin i skorna och de känns väldigt bekväma,
fina skor som man bara sticker i foten i =klar!
Bra att ha både vita och svarta =)
De rosa var inte helt fel heller, kanske bara lite svårare att matcha till kläder =)

Som ni kanske märker, så är jag väldigt glad och nöjd över mina fina skor =)
Känner mig lite som Gollum i "Sagan om ringen - my precious" *skrattar*

Jag är också väldigt glad och nöjd över att ha packat två kartonger med massa grejor,
den ena fylldes med massa målarsaker (va mycket saker jag har som inte kommit till användning, jag måste verkligen börja måla/skapa igen)
den andra fylldes med kontorsmaterial, och jag hittade två fina anteckningsböcker också.
TÄNK vilka fynd man kan göra bland sina egna saker =)

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

  1. Vilka fina skor! Och så bra att de är bekväma också, minst lika viktigt när det gäller skor tycker jag :) Ha en skön nationaldag i morgon!

    SvaraRadera