tisdag 26 juni 2012

Vecka 28,såhär är det och så här ser du ut:-)

Hade de underbar midsommarafton med vänner och plötsligt så är det vardag igen.
Inte nog med att det blivit vardag igen,vi går nu in i vecka28.

DU Väger ca 1kg och är ca 38cm lång enligt appen.
Jag väger 84,1kg (+7,5) och har inte mått illa på länge,hoppas det håller i sig resten av tiden ut;-)

Det som är tyngst just nu är inte bara att gå upp för trappor utan att jag haft så ont i ryggen i 3dagar och att jag är så trött!
Jag har för mig att jag läste någonstans att man i denna trimester att man skulle vara pigg och ha energi, men å andra sidan så har inget jag läst stämt;-)

När vi var hemma i sherwood var du ganska lugn men så fort vi kom hem igen blev du ditt vanliga jag, du grejar och rör dig mycket och jag känner lyckan sprudla inom mig när du håller på, även om jag inte blir så glad när du väcker mig mitt i natten och tvingar upp mig på toa;-)

Återigen så måste jag tala om hur efterlängtad du är och återigen så känns det som att det är hur långt som helst till september!!!
 
Inget är som väntanstider, 84dagar kvar!!!!<3



1 kommentar:

  1. min gosmage... så klart hon visar sig från sin bästa sida när ni åker bort....fattas ju annat bara :) kram kram

    SvaraRadera