tisdag 5 juni 2012

En riktigt härlig tisdag!

Det är mycket spännande att prata med min systerson om hans kommande kusin,han är väldigt omtänksam och sa att kusinen ska bada med honom när den är född och då få låna hans blåa cyklop.
Lill M Tyckte det var tråkigt att sambon inte var med så de kunde ha spelat fotboll,han sa att vi skulle vila och titta på film ist han och jag.
Det gjorde vi,men så sa jag att han fick känna på magen om han ville för när det kom musik så levde det om där inne, då började M Sjunga och varje gång så var det som att hjärtat börja dansa där inne-vilket samspel:-D
Jag började skratta och då tittade M lite strängt på mig och sa,det där var ju du!:-D

Tack fina underbara syster J och systerson M för idag, jag har verkligen saknat att få träffa er och hoppas vi kommer att träffas mycket mycket mer framöver!!!!<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar