fredag 1 juni 2012

Dagens lunch

Kanske inte så kreativt och definitivt inte nyttigt-om du inte räknar tomaterna där i då;-) men gott ska det bli;-)

Återkommer senare om mitt besök hos sjukgymnasten igår men ville bara glida in och tacka för era kommentarer! Det gör det roligare att blogga!!!
Även om jag böjer mig att hålla med en artikel i må bra tidningen som jag läste igår, det har gjorts en studie att personer (de som deltog en grupp och en jämförelse grupp men antal framgick inte...) mår bra av att blogga/skriva dagbok, jag tycker det är skönt att få vräka ur mig och så hjälper det mig att fokusera på det positiva, jag vill gärna vara positiv,det får mig att må bra,så jag tycker artikeln stämde!!!!:-)

Avslutningsvis
Pills: dra mig baklänges!!! She's alive!:-)
Tack så mycket för dina egna ord,de värmer! Tänk bara om man kunde få tag i dig människa så man kunde få ses på riktigt eller höras av iaf!!! Når dig inte på mobilen eller mail,eller så har du inte haft tid å svara?
Om du har bytt kan du väl skriva en kommentar till mig så man iaf har en sportslig chans att få ses när man är i sherwood?;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar