torsdag 21 juni 2012

Dagen före midsommarafton

Ja,så är det dagen före midsommarafton och vet ni att i år längtar jag lite extra:-)
Som en turlig tradition så åker min pappa och hans fru iväg och då norpar jag och fina sambon deras hus och bjuder ditt mina vänner för att grilla.
Varje år ser skaran annorlunda ut men vi bjuder alltid på samma potatissallad, efterrätt och så har vi någon lek eller tävling med ett pris:-)
Det är fint med traditioner:-)

I år längtar jag lite extra eftersom det var så längesen jag träffade mina underbara vänner och det ska bli så härligt!!!

Så nu är det packning och lite fix innan vi beger oss till sherwoodskogarna, fast först av allt måste jag nog vila lite-vårt lilla hjärta väckte mig inatt och höll mig vaken med allt sitt grejande där inne:-)

89dagar kvar!!!!<3

1 kommentar:

  1. Åh va mysigt det låter, önska jag var hemma i Sverige över helgen.

    Glad midsommar till dig och hoppas ni får en toppen helg! :)

    SvaraRadera