torsdag 7 juni 2012

Vecka 25, såhär är det och såhär ser vi ut!


Ja,så här ser vi alltså ut i vecka 25 och nu har jag lärt mig hur man ställer självutlösaren på kameran (tack Sambo!)! =)

Klänningen är nyinköpt och nu har jag en fråga till dig som läser,

vi är bjudna på dop och jag funderar ifall man kan ha den på sig?
Jag tvekar  därför att den är grå och det kanske inte passar? Vad tycker DU?

Bebisinfo
VI har kommit in i vecka 25.
Vågen visade 81,2 idag också så det verkar som att jag antingen gått upp bara lite eller står still (+0).
Enligt appen i telefonen så väger du ca 660gr och är ungefär 35cm lång.

Vi har nu klarat oss från illamåendet längre än någonsin, så länge att jag tappat räknandet (hurra!) men nu har det istället blossat ut med finnar ÖVERALLT(om det beror på hormonerna i kroppen eller på kosten som är lite udda kan ju diskuteras;) och nyaste i måendet är halsbrännan.
Gällande foglossningen så har jag fått lånat ett bäckenbälte av fru G och det tackar vi ödmjukast för, tänk att det kan kännas så bra av ett band!
Knipövningarna försöker jag kommaihåg att göra, likaså mitt liv vitamin tabletterna och tycker faktiskt jag är duktig (även om jag missar ibland...)

Jag känner mig mycket trött nu för tiden och speciellt idag då jag vaknade igår natt vid 2.00 med halsbränna och kan det varit så att liten väckte mig?
Du grejade iallafall runt ända fram till klockan 3 och så vakna jag igen lite senare av att det kändes som att någon tryckte mig riktigt, riktigt hårt rakt i magen!
SÅ jag har tittat på klockan hela natten regelbundet och bara önskat att få sova! =)
Men jag har hört att det där med sömn är överskattat? ;)
Du har också kommit på att du kan göra mig riktigt, riktigt kissnödig på morgonen så att jag måste gå upp =)
Du är också så stark att jag kan se hela magen röra på sig =)
Jag tror att du tycker om när du hör musik och sång, för du blir lite extra aktiv när någon sjunger =)

Jag har också härliga svall och har fått höra av de som vet att jag bara ska vänta tills sommaren kommer och det blir "varmt på riktigt".
SKOR
är också ett dilemma nu för tiden, sambon fick hjälpa mig att knyta gympaskor igår men i efterhand så är inte de bra skor. Ballerinaskorna går inte heller så nu är jag lite rådvill...
Men jag tror det bästa blir att investera i stödstrumpor som sjukgymnasten rekommendera!


Ja, det var vecka 25 bebisinfo!=)

VARFÖR ska det vara så långt kvar till september?
DU ÄR SÅÅ EFTERLÄNGTAD!<3


1 kommentar:

  1. Vilken fin mage du har fått! :) Tycker absolut du kan ha den klänningen till ett dop, jättefin!!

    SvaraRadera