torsdag 28 juni 2012

Välkommen till gnäll-bloggen

Det är tur att man har sommarlov, tyckte så synd om sambon som for iväg till jobbet imorse efter grannarnas film tittande igårnatt...

Själv vaknade jag riktigt trött och med huvudvärk imorse som resultat av detsamma,hoppas verkligen de har semester efter att vi flyttat!

Idag har mitt hjärta fullt ös och jag både förundras och skrattar åt all action där inne, det är så märkligt!<3

Idag tänkte jag att jag skulle försöka packa en kartong och diska,vilket verkligen behövs!
Tänk att vi snart kommer ha hus!!!
Och vet ni,i det huset finns det diskmaskin,kan ni tänka er vad lyxigt?!:-)

Hoppas du har en kanonfin torsdag!

1 kommentar:

  1. Riktigt riktigt lyxig med diskmaskin! :) Man får gnälla på sin blogg....det är ju din blogg och du bestäms vad som skrivs! :)

    SvaraRadera