måndag 11 juni 2012

Fantastisk dag

Idag har jag haft en fantastisk dag med syster t, vi var iväg över till Åland på en dagstur och sen hälsade vi på lite släkt också:-)

Lyckades bränna mig i solen på däck också, det blåste en del så jag mitt nöt tänkte inte att solen tog...

Det har varit skönt att få sitta och gå om vartannat och göra något annat än att bara vara hemma och fastna framför tvn, men helt ärligt så var det skönt att komma hem och kunna ligga på soffan!
Bäckenbältet har varit och är en riktig räddare mot det onda i ryggen, utan det är jag nästan säker att jag inte skulle klara att göra något alls...

Hoppas bara jag inte får lida alltför mycket imorgon av dagens utflykt.

Tack syster t för initiativet och en fin dag!<3


1 kommentar:

  1. Vilken mysig dag ni haft! :) Åland är mysigt, alldeles för längesedan jag var där.

    SvaraRadera