onsdag 5 september 2012

Så är det 13dagar kvar

Vaknade med intensiv smärta i ryggen och då centrerat till höfterna, gör väldigt ont och gör mig väldigt trött...
Försökte tänka positivt,det kanske är värkar?
Men nej,värkar är inte ihållande och det här är för bekant, den nedrans foglossningen...

Konstaterar denna morgon hur underbart det ändå är att få vakna upp med min fina sambo,
Han gör mig lycklig på ett sätt som ord inte ens kan beskriva.
Jag tror jag är lite kär i han jag<3

Idag kommer syster t hit och vi ska luncha,det ska bli roligt och känns skönt att få något att göra och lite sällskap dagtid:-)

Nu är det 13dagars väntan dag längtan kvar<3

2 kommentarer:

  1. Myyysigt! Sov så mkt du kan det sista för du behöver all kraft du kan få. Köp hem kompresser o olivolja för att få bort bajs. Sitter som berget i början. En äldre sköterska på sjukhuset lärde oss det. Ta med stora pensionärsblöjor från sjukhuset för de finns inte att köpa o du kommer behöva dem. Ta med babykläder i olika storlekar. Allt vi tog med var för litet. Säg åt pappan att ha med mysbyxor o sköna skor. Även ett gäng tidningar är bra att ta med till honom. /Kram UlleRulle

    SvaraRadera
  2. Sedan måste jag oxå säga att om det skulle vara så att ni blir kvar på sjukhuset, vilket jag verkligen hoppas att vi inte blir, så ska ni ringa försäkringskassan direkt. För då skjuter ni på pappadagarna. Tack vare det fick Magnus vara hemma med mig o Ludde i en hel månad. Kram från UlleRulle igen

    SvaraRadera