fredag 7 september 2012

Så är det 11dagar kvar:-)

Ja,så var det 11dagar kvar.
Jag är riktigt,riktigt trött idag och det känns tråkigt eftersom vi ska ha gäster:-S
Men å andra sidan är ju en av våra gäster gravid hon med så vi sitter lite i samma båt;-)

Det är alltså en del att fixa och dona idag, jag plockade lite här på morgonen och sambon plockade massor igår.
Kan inte låta bli att le för vad vi har det fint!
Stannade upp i plockandet och bara tänkte över vilken otrolig tur vi har som hittade detta drömhus!<3

Nu närmast ska jag titta över receptet till middagen ikväll och se om jag måste vagga iväg till affären...

Vår lilla skatt har varit lugn inatt och även nu på morgonen, men det blir nog action där inne snart igen:-)
Igår hittade var vi med om något nytt, helt plötsligt 'försvann'hela magen och den blev nästan som förr!
Vi blev väldigt snopna!:-)
Just nu känns det likadant,jag är så van att magen trycks ut så när skatten där inne lägger sig på annat vis blir jag så förvånad:-)

11dagar känns som en evighet, men tänk så många dagar vi redan lämnat bakom oss!
Du får gärna komma nu vår efterlängtade skatt!!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar