tisdag 18 september 2012

Känns inte ok?

Bjuder in random på wordfeud, de brukar alltid sluta med att personen i fråga resignar men tänkte ändå att jag skulle prova nu igen och se om det är någon som skulle vilja spela.

Men det känns inte okej att personen som slumpades fram är en person som lagt ut bild på ett manligt könsorgan som profilbild!
Det är för guds skull ett ordspel!
Barn spelar ju detta!
Och jag kan säga att jag definitivt tänker resigna, hur tänker folk?

Fortfarande ingen bebis...
Tips hur man kan locka ut någon som verkar trivas riktigt bra i magen?;-)

Kom nu då du efterlängtade!!!<3

3 kommentarer:

  1. Ja varför är det så? Likadant när jag brukade köra på random players så resignar dom antingen innan man börjat spela eller så fort dom ligger under lite. Nä bojkottat det nu!
    Men tycker heller inte om när man spelar med random folk å dom tror att det är en speed dejting app...jag vill inte chatta med dig å veta var du bor eller om du är singel! Puckon!


    Å verkligen inte okej att ha de som profilbild!

    SvaraRadera
  2. Hej Li! Jag vill mer än gärna spela med dig :) Däremot måste jag söka upp dig, då jag har tecken efter mitt användarnamn Bengalen72, så då kan man inte hitta mig, utan jag måste söka på dig ;) Om du vill spela med mig så lämna ditt användarnamn som du har på WF på min blogg eller maila mig den på piabodelson@hotmail.se Vad spännande med bebis snart :) Lycka till med förlossningen och allt annat runt omkring

    SvaraRadera
  3. Försökte säkert 30 ggr att skicka min första kommentar :o hoppas den inte dyker upp nu bara typ 30 ggr :O Det måste vara ngt fel när man ska sända iväg kommentarer till dig!? Kika på det ;)

    SvaraRadera