fredag 14 september 2012

4dagar kvar

Och inatt fick jag inte sova alls, det är nog mycket tankar som snurrar och inte är det bekvämt att ligga på något sätt alls...

Min sambo har varit sjuk hela veckan och så har jag haft mina goa systrar över så det har varit ganska mycket den här veckan, men idag är sambon och jobbar igen och helt plötsligt är jag själv i huset och höstrusket...

Dagen har spenderats på soffan framför såpor för jag har känt mig ganska risig:-S

Men nu bestämde jag mig för att göra något kreativt och valet blir att ladda frysen med nya bullar-de andra har gått åt så det är en passande uppgift, plus att det kanske blir lite varmare i huset;-)

Om inte annat så kommer det lukta gott, finns det något som luktar så gott som nybakade bullar?!

Verkar som jag snöat in på lukter?!;-)

4dagar kvar nu<3

2 kommentarer:

  1. Åh va gott med bullar, kanske ska baka det nån dag. Nått bra tips för goda saftiga bullar?! Hur gör du fyllningen? Blir aldrig nöjd!

    Hoppas dina sista dagar går fort nu och ni snart får träffa eran lilla skatt!! :)

    SvaraRadera
  2. Oj, det är bara fyra dagar kvar alltså!
    Spännande!!! Tänk vilken krabat det kommer ut, det har du ingen aning om, men du kommer ändå älska hen villkorslöst på direkten. Tror jag. :) Kram

    SvaraRadera