tisdag 4 september 2012

Idag

Idag har jag bakat bullar, mina bullar blir alltid ganska stora och alltid färre än receptet anger-men jag tycker alltid de ser så små ut!
Ja,tills de kommer ut ur ugnen;-)

Jag har gått min dagliga promenad, den som tar lång tid och är knappt 500m?
Såg en superstor och fin

fin hackspett, tyvärr hade jag inte mobilen med mig så jag kunde ta kort:-( Den var iaf riktigt röd och fin:-)?

Jag har legat massor på soffan och gråtit ögonen ur mig till Brothers and sisters, gråter så jag får frysningar!

Jag har kännt min skatt böka omkring massor och skrattat lite då det hickar i hela magen:-) Jag har spelat wordfued och förundras över att jag aldrig tröttnar på det spelet! Jag har dessutom varit sugen på allt och ätit mer eller mindre det mesta jag kommit över, känns inte så sunt och inte är jag nöjd heller... Nu borde jag ta tag i köket efter stökandet,men av någon anledning är det inte lika roligt som att baka;-) Ja,så längtar jag efter sambon. Att få skälla lite om jobbet och försäkringskassan och att få en av de där underbara kramarna:-) Det var min 4september, hur har din varit?:-)

1 kommentar:

  1. Spara några bullar till helgen för då kommer vi :)
    Ska bli så kul att ses, kom ihåg att knipa så det inte blir inställt ;)

    Kram Johanna

    SvaraRadera