söndag 16 september 2012

2dagar kvar

Ja,så är det 2dagar kvar!
Men jag misstänker skarpt att jag kommer gå över tiden, det sägs dessutom att det bara är 5% av förstföderskor som får på det beräknande datumet,så jag har nog oddsen mot mig;-)

Idag blev det iaf en tur till en marknad, det blev lite godis, lite sylt, lite kokosbollar och så en jättefin toarullshållare:-)
Kanske tar kort och visar den en annan dag, just nu vill jag inte göra annat än att ligga kvar här på soffan.
Har fått ont där jag brukade få ont när jag hade problem med gallblåsan:-(
Och har även väldigt ont i ryggen, speciellt axlarna...
Snälla sambon masserade lite,men det släpper inte:-(

Så jag känner mig lite låg och gnällig just nu:-(
inte ett känsloläge jag gillar direkt...

Så låt oss istället fokusera på grejomanen som busar för fullt och att det bara är 2dagar kvar,
Kan du inte hålla datumet och komma på tisdag som sagt?;-)
Du är ju så efterlängtad!!!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar