torsdag 6 september 2012

Så är det 12 dagar kvar;-)

Inatt var det stirrtävling med klockan, jag tittade på den en gång i timmen och snurrade runt som en borr i sängen så jag är bra trött...
Men det är inte lätt att sova med vårt lilla mirakel som donar och grejar där inne:-)

Igår var en jättetrevlig dag med min syster t! Vi hann prata en hel del, handla,luncha och så var hon så snäll att göra mig sällskap hos frisören.
Jag har lite svårt för frisörer, jag tycker det är ganska jobbigt...
Bland det värsta är att de alltid ska vara så dramatiska och påpeka att 'OJ Vad ditt hår är slitet!!!!'
Det är väl därför jag går och klipper mig?!
Sen vet jag att jag klipper mig för sällan,en gång om år;-)
Igår hade jag dock en väldigt trevlig frisör även om han försökte få mig att göra slingor,men det är inget jag hade lust att betala och göra.
Sen börja han prata om utväxt oxå, vilket är ganska lustigt-jag har nämligen inte färgat håret på flera år!

Väl hemma igen blev det tacos och tv på kvällen och jag var så trött,trött,trött så hur jag hade svårt att sova, det är ett mysterium;-)

Idag blir en lugn dag.
Jag funderar på att kanske baka lite muffins för frysens kakförråd har krympt raskt:-)

Så måste jag städa!!!
Vi får besök i helgen:-)

Avslutningsvis så måste jag tala om att igårkväll verkar det som att det ÄNTLIGEN löst sig med försäkringskassan så jag kunde göra ansökan!
Känner mig oerhört lättad och hoppas det inte blir mer strul, om det blir det hoppas jag att jag slipper prata med människor som är otrevliga...
Det är inte lätt med byråkrati.

Men nu, nu är det nog dags att kliva upp för frukost-kanske blir det lite lugnare i magen då också:-D

NU fortsätter längtan efter dig i 12dagar!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar