lördag 3 mars 2012

Livstecken, tack våren!

Jag känner mig lite som en björn som varit i ide.
Har inte haft ork eller kraft till något alls, varit helt slut faktiskt.
En liten förklaring till bloggtorkan.
Men jag har en till, fast den ska du få gissa dig till och snart kommer lite ledtrådar ;)

Nu känns det lite bättre och jag är så glad över solen!
I vanliga fall älskar jag vintern, men jag känner mig lite snuvad på den eftersom den missade julen, jullovet och kom så sent...Nej, nu har jag faktiskt bara längtat efter sol och vår!

Sol och energi!!!!
Nu skiner solen, och vad gör jag då?
Jo jag sitter och bloggar och tar igen mig på bloggarna jag följer, jag är bra knasig!
Men idag känner jag att nu måste jag verkligen få blogga!!! =)
Ledtrådar kommer snart, fast först har jag lovat att recensera kexchokladen

Kexchoklad blåbär- luktade BRA mycket blåbär, smakade inte något speciellt.
En konstig bismak.
Kexchoklad hallon- luktade BRA mycket hallon, smakade kemiskt hallon.
Men ändå märkligt nog, så smakade den ok.

Så resultatet blir?
Ingen hit, kommer inte köpa igen utan håller mig då hellre till original, och den är bra go den! =)

SÅ nu kommer lite ledtrådar till min bloggtorka, vad den kan bero på?

5p nivån: 11+6 (12)

4p nivån: 1+1=3

3p nivån: Har enbart gått ner 2kg på väääldigt lång tid och glädjer mig inte över det

2p nivån: Väldigt, väldigt trött. Att ligga ner, det är ett bra läge.

Vet du? Vilken poäng nivå prickar du in?

Gissa gärna, om du gissar rätt så kommer din kommentar att dröja innan den publiceras ;)

Och 1p nivån samt vad bloggtorkan beror på återkommer jag med nästa gång,
vilken cliffhanger! ;)

NJUT AV SOLEN!!! <3

7 kommentarer:

  1. haha jag vet kan ju vara att du ska ha en liten bebis;-) jag ska bli moster igen hihi grattis igen hjärtat älskar dig pok

    SvaraRadera
  2. Ska ni ha barn :) I så fall super duper grattis.. Lika brukar vi vara i mycket och jag har också varit trött på sistonde, men inte av den orsaken. Grattis igen iaf! :)

    SvaraRadera
  3. På 4-poängsnivån så gissar jag att du är gravid och att du + sambon snart ska bli föräldrar, alltså 1+1=3! I så fall GRATTIS!

    SvaraRadera
  4. Man undrar ju om det är en ny person på väg... Men vågar man skriva det ens? Grattis, eller så får jag skämmas och be om ursäkt, kram! :)

    SvaraRadera
  5. Du är ju GRAVID människa!! :-) Grattis! Om jag vore nära dig så skulle jag krama skiten ur dig nästan ;-)

    SvaraRadera
  6. Läser med ett leende på läpparna. Jag har listat ut ledtrådarna, tog den faktiskt på första :) Låter som du mått lite dåligt :( Tyvärr är det ju liksom nått som kommer med "paketet" ;) Hoppas att du mår bättre och att du snart blir lite piggare. Första tiden är man som en klubbad säl. En helt sjuk trötthet man har. Jag är jätteglad för din skull och önskar dig all lycka på vägens gång. Den kommer vara fantastisk, det lovar jag dig. Grattis grattis grattis :)

    SvaraRadera