lördag 18 februari 2012

Med nöd och näppe

Så tog jag mig ut i friska luften idag.
Första gången på nästan 5dagar,men nu är jag helt färdig.
Dumma förkylning!!!:-(
Åt en hamburgare till lunch,kändes skönt att inte behöva laga mat,fast om jag ska vara ärlig så var det inte höjdar gott...
Men vilket gnäll!;-)
Över till annat.
Idag när jag handla så kunde jag inte motstå! Jag har länge velat provat kexchoklad blåbär och idag hade de den +kexchoklad hallon,2 för 5kr på coop så då slog jag till!
Spännande;-)
Har du smakat någon av de?

Nästa gång kanske jag slår till på en av de där vackra blåa orchideerna som jag varit sugen på så länge oxå,men 250kr känns en aning mer i plånboken än 5kr så vi får se;-)


2 kommentarer:

  1. Skönt att du kom ut lite. Har faktiskt inte sätt att det finns andra smaker på kex choklad, du får berätta om det blev hiss eller diss. Hoppas du kryat på dig nu.

    SvaraRadera
  2. Hej där,
    Va har du tagit vägen någonstans? Hoppas du mår bra ändå!

    Jag har testat de där, jag gillar blåbär okej. Men det är ju fusk-smak eller vad man ska säga:)
    Det blev himla hysteri om de där och speciellt den med banansmak för att det är bilder på frukter trots att det inte är något av frukterna i chokladen. Därför drogs banansmaken in, men de där två duckade verkar det som :)
    Kram
    Anna

    SvaraRadera