fredag 17 februari 2012

Firandet igår

Ja,det tog ju hela dagen att göra klart middagen,för att jag är genomförkyld och helt slut.
Det blev alltså mycket pauser.
Så här fint dukade jag och jag gillar verkligen de nya mattabletterna som jag köpt från Jotex:-)

Till förrätt blev det Yves crabstickröra på rostat bröd,
Huvudrätten blev cris cuts,biff och Bea(som sambon fixade när han kom hem)
Och till efterrätt blev det nästan pärongratängen som jag skrivit så många gånger om förr här ute:-)
Men nu provade vi att ha konserverade aprikoser istället för päronhalvor,det var inte lika gott säger jag som är en sockergris;-)

Sen fick jag fotmassage av sambon och vi tittade på tv.
Faktiskt en riktigt fin kväll,men jag önskar att jag inte varit så sjuk:-S
Förtog stämningen lite...

Receptet på Yves crabstickröra får ni en annan gång,för nu tänker jag lägga mig på soffan med en ny toarulle-det gör så ont i näsan redan från igår så vi får se hur det går...

Alla tips på huskurer mottages tacksamt!!

Hoppas du har en bättre start på helgen!!


1 kommentar:

  1. Låter som en toppen middag!! :)
    Usch då jobbigt att du fortfarande inte är frisk! Kanske dags för en tripp till vårdcentralen om du inte blir bra snart?
    Hoppas du får en toppen mysig helg!!

    SvaraRadera