torsdag 16 februari 2012

Februari

Hej på er,
det var ett bra tag sen jag skrev och då hade jag inte så mycket att skriva om...
Just nu är jag hemma med en näsa som inte går att andas genom, hals som värker vid varje sväljande i kombination med andra krämpor -som ni nog inte är så intresserade av.
Det finns nog ingen det är så synd om som mig när jag blir sjuk =(
Och om jag får gnälla lite till, så tycker jag det är lite väl ofta nu på sista tiden...
Men så är det väl då man har läraryrket...

Vi har kommit till en väldigt speciell månad för mig, februari.
Det har varit gemensamt kalas för mig och mina härliga systrar för att vi alla har fyllt år.
Det blev smörgåstårta och massa annat gott =)


Min samling av änglar utökades med Juli månad av Christina Scholin =)

Vackra blommor blev det också =)


Och lite flera då jag hade turen att få mina systrars tulpaner också, så nu har vi det vackert här hemma =)
Jag fick även en dammsugare av sambon och middag på restaurang,
helkväll av ena syster och lite tillbehör till wii av den andra och dessutom ska jag få ett fint brev/nyckelställ!=)
Min farmor hade dessutom gjort massa fint påskpyssel till oss, med pärlor.
De figurerna får ni se till påsk sen =)

Jag blev också väldigt uppvaktad med sms, telefosamtal m.m. och det tackar jag för.
Det är verkligen fint med vänner!!!

Idag är det annars en väldigt speciell dag.
Idag firar vi 9år tillsammans jag och min fina sambo.
Mitt hjärta är så fullt av kärlek till denna fina man som jag har turen att ha i mitt liv.
Han har de finaste skrattgropar, han är snygg, men bäst av allt är att han är så fruktansvärt snäll, varm och rolig.
Varje dag med dig gör att jag känner mig hel.

Jag hoppas att det är du och jag för resten av våra liv, och du jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Så ikväll ska jag försöka få lite energi i alla förkylt och göra iordning en mysig 3rätters åt oss, vi får se hur det går för de senaste dagarna då han har kommit hem från jobbet har jag legat på soffan och snörvlat och han har fått göra middag.
Då känner man sig lyckligt lottad att man är två, fast ändå får man dåligt samvete -jag har ju varit hemma hela dagen och orkar inte ens göra middag...
Någon som känner igen sig?

Men nu, nu ska jag messa mina fina f.d. kollegor att jag inte kan träffas imorgon =(
Och sen surfa lite tror jag, var bra längesen som jag ens orkade sitta framför datorn =S

DU, ha en UNDERBAR dag!

3 kommentarer:

  1. Låter som en massa trevlig presenter :) Blö, för att vara sjuk, men som du säger det tillhör väl yrket. Tycker dock att det är många som är sjuk nu, beror säkert på vädret vi haft först milt och sedan kallt och torrt, då sprids allt lättare. Hoppas du blir lite piggare till i kväll så ni kan njuta av er dag :) Krya på dig! kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS i efterskott!! :) Hoppas du hade en fantastisk födelsedag!! och GRATTIS till er!! Wow 9 år är inte dåligt, dags för giftemål snart kanske?! ;)
    Gott med tre rättersmiddag, va blev det för något gott?
    Så fina tulpaner, underbart nu på vintern med något vårigt, älskar tulpaner!!

    SvaraRadera
  3. Åh grattis i efterskott :) i dubbel bemärkelse ;) härligt att ni hängt ihop så länge! Det där med dammsugaren var ingen dålig grej, som städfantast som jag är hade jag älskat en sån present! Visst är det kul att städa och ännu roligare med en ny städpolare ;) Kram och ta hand om dig!

    SvaraRadera