torsdag 29 mars 2012

Allt ur fas idag

Igår var det så att jag satt uppe med min sambo och tittade på hockeyn, eller jag halvsov väl lite eftersom de spelade 6 perioder istället för 3!
Och så vann inte ens hans AIK, det var tråkigt!
Efter den sena timmen kan man ju tänka sig att jag skulle somna som en stock...
Men jag somnade inte för det när vi gick och lade oss...
Jag fortsatt snurra runt, runt, runt och hade väldigt ont i och runt magen.

Sen måste jag ha somnat och helt plötsligt var det morgon och sambon gick till jobbet,
jag somnade om och sov ända fram till kvart över tio!!!
Vaknade med ett "härligt illamående" och masade mig upp.
Tog en yoghurt och visst blev det lite bättre iaf =)

Efter det har jag suttit i över en timme och försökt äta lunch, en liten pizzabit...
Jag känner att allt är ur fas idag, jag har ont i kroppen- överallt!!!
Har dessutom fortfarande samma problem som jag skrivit om tidigare
-hur länge ska det hålla i sig? Skönt att vi har läkartid imorgon!!!

Så idag
  • Blir det vila på agendan
    (man kan ju tro att jag skulle ha tröttnat på att vila efter 4dagar med just bara vila! men det har jag inte, för jag är helt slut...)
  • Jag har tänkt mig att vi ska gå ut på en kort promenad så jag får i mig lite vitamin från solen(?) och frisk luft
    (Har försökt gå ut en liten sväng varje dag jag varit hemma, blivit till affären oftast -ca 10minuter totalt....Men 10 minuter är i allafall 10minuter!)
  • Så borde jag väl diska en del av berget i köket
    (Varför är man aldrig sugen på att diska?)

Avslutningsvis måste jag fråga:
Är det någon som sett veckans ICA reklam? Den får mig att skratta varje gång, amazing! =)

Hur spenderar DU din torsdag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar