måndag 26 mars 2012

Hockey

Det är väldigt spännande att titta på hockey, eller snarare att titta på sambon som tittar på hockeyn.
Han pratar mycket och har mycket åsikter, ibland skriker han också =)
Hoppas hans kära AIK gör mål snart, då brukar det bli extra roligt;)

Annars har jag en rätt tuff start på veckan och kommer att vara sjukskriven veckan ut, det känns ju inget vidare alls =(
Varit i kontakt med barnmorskan igen, med liknande besvär som jag skrivit om tidigare men blev väldigt snabbt lugnad denna gång.
Det är som det ska vara, men likväl så ska jag vara hemma och ta det lugnt och har ett doktor besök inbokat på fredag.

Har läst mycket på nätet att det är tidigt som "förstföderska" att känna av barnet redan nu,
men jag tycker att jag känt av vårt lilla mirakel flera gånger sen jag blev gravid?
Idag är vi i vecka 16, eller så som barnmorskor räknar (15+3)
Och jag är mycket, mycket lycklig över vårt lilla mirakel <3


Hoppas DU har en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar