lördag 10 mars 2012

Hur är det möjligt?

Ja,hur är det möjligt att vara så trött då man varit hemma två dagar och inte gjort någonting?!?
Idag har vi inget inplanerat och det känns faktiskt ganska skönt för jag är inte sugen på att göra någonting!:-D

Ligger i sängen och funderar massor,var bara upp och försökte peta i mig lite frukost-morgnarna är värst!
Fast överallt där jag har läst står det att i v.13 ska det avta och i v.14 är det helt som bortblåst!
Men å andra sidan har det oxå sagts att sea band och postafen ska hjälpa...
Nej,nu ska jag tänka positivt och hålla tummarna!!!:-D

Kanske dags att gå upp och kika vad sambon har för sig?

Ikväll blir det Melodifestival, själv gillar jag Loren eller David Lindgren bäst...
Kanske skulle man äta tacos oxå?:-)

Hoppas du har en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar