lördag 17 mars 2012

Lördag

Idag lyssnade vi lite på barnmusik, fastnar framförallt för Mojjes "Var ligger landet där man böjer bananerna", han har en riktigt fin sångröst =)
Jag kommer inte ihåg så mycket barnsånger från min egen barndom, men sambon han har verkligen superminne så han delade med sig av ett par från sin=)

Efter det åkte sambon iväg för att byta däck och jag fastnade med att titta på tecknat.
Jag har alltid varit svag för disney filmer men det var så längesen jag tittade på någon nu,
idag blev det björnbröder -å så fin den är =)

Har även fått mail från fina AskuruM, verkar vara kryssning på G i maj -det ska bli roligt, hoppas verkligen många vänner kan följa med!!! =)
Det var så längesen jag träffade vännerna nu så jag ser fram emot det extra mycket =)

Nu väntar jag på att sambon ska komma hem så vi får äta lite lunch och sen ska vi iväg på en liten shoppingtur, om det inhandlas något kanske jag bjuder på bilder senare =)

Känns som en fin lördag, även om illamåendet håller i sig =)
Hoppas DU har en riktigt bra lördag!!!

2 kommentarer:

  1. Jag e redan tbx... kram

    SvaraRadera
  2. Åh kryssning låter inte helt fel!! :) Vart bär det av då? Jag brukar åka till Kiel i Tyskland, massa rolig shopping där! :)

    SvaraRadera